poniedziałek, 8 października 2012

Już za nami.


Niestety, dzisiaj nie będzie posta o bluzkach ponieważ ich nie kupiłam. Jedynie kupiłam plakat Bring Me The Horiyon. Jutro postaram się kupić chociaż dwie koszulki, nie jest najlepiej z moją sytuacją finansową.


Zdjęcie przyjaciółki z koszulka którą kupuje jutro.


Najgorszy dzień tygodnia już za nami, poniedziałki zawsze są dla mnie szybkie.. wtorki najwolniejsze.
Dzisiaj nauczycielka rozmawiała o wycieczce do Londynu na 3 dni, która odbędzie się pod koniec listopada.
Kosztuje 370 euro, starają się o znieszke do 220 euro. Mam nadzieje że pojade. <3
4 dni do weekendu! 

4 komentarze:

  1. ooo wycieczka do Londynu ♥
    trzymam kciuki, żebyś pojechała ;)'

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. LONDYN <333

    Już się nie mogę doczekać postu o bluzkach <3 3 dni do weekendu :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ja też był chciała tam pojechać <3
    Fajny blog!!
    Zapraszam do siebie.. obserwuje i licze na rewanż :D
    http://world-of-teens-emm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy kupuje teraz koszulki Jack'a ..

    +Obserwujemy? :D

    OdpowiedzUsuń